CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, June 21, 2011

Haramkah - Melly Goeslow


" Nangis je kalau itu buat kau rasa lega. Manusia menangis bukan cuma kerana sedih, 
tapi boleh jadi juga sebab terlalu bahagia. "


Gila! Mungkin itu lebih tepat untuk aku waktu ini. Aku tak tahu apa ada pada IMAN tapi dia seolah ada aura itu. Pandang pertama, aku rasa bukan. Mungkin, hati yang nampak dan bukan mata aku yang melihat. :)

Dia buat aku terharu sampai aku menangis. Pertama kali aku rasa, lepas sekian lama, aku menangis bukan kerana sedih. Dia lelaki unik. Dia sanggup jelajah blog aku semata nak tahu perjalanan hidup aku yang suram ini. Dia....hmm~ mungkin nampak ini teruk sebab seolah aku melebih. Tapi tak salahkan? :)

pada Iman,
awak juga sempurna pada mata saya
tapi saya tak paksa awak atau mendesak
ruang itu seluasnya untuk awak
kalau bukan saya 
siapa saja pilihan awak saya akur
:')
terima kasih sebab setinggi ini awak bawa saya terbang
tapi kalau saya jatuh
make sure awak dah tunggu kat bawah
:)

saya happy kenal dengan awak.



Duit Poket