CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, June 9, 2011

Maafkan Aku Kerna Ini Memang Aku



" ....sunyi dan sendiri aku benci..."
- Puisi Tentang Seseorang (AADC)



Ada seseorang tulis di situ (Shoutmix) dan kata yang blog saya kelihatan sedih. sebenarnya, ini bukan kali pertama blog saya dilabelkan seperti itu. Malah ada yang kata blog saya seperti tanah perkuburan. Sunyi, sepi, gelap dan macammacam lagi. 

Tak. Saya tak marah pada yang label seperti itu. Tapi saya gembira sebab dalam ramairamai yang jengah blog saya, sedar akan apa saya rasa. 

Ayah saya pernah kata, bila kita cipta sesuatu benda itu, pasti bersebab dan sebab itu akan kita pegang sampai bebila. Ianya seakan tema. Dan, blog saya dibuat dengan rasa sunyi, rasa kosong, rasa sepi setelah orang yang saya cinta tinggalkan saya. 

Doakanlah saya jumpa happy ending saya dan bila saya dah jumpa happy ending saya, maybe blog ini akan lebih ceria. :) Tapi, buat masa ini saya selesa begini. Pada awak yang tegur saya, thanks sangat. Harap saya dapat kenal siapa awak sebab mesej awak itu, menarik perhatian saya.


" ....Aku hanya si gadis rabun yang terpuruk menunggu mati...."


2 orang mendoakan:

herumi said...

bosan aq dengan penat..
dan enyah saja kau pekat..
seperti berjelaga jika ku sendiri..

Mellyana Sara said...

:) pandai!

Duit Poket