CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, June 22, 2011

Perasaan Saya Tak Pernah Berubah



Sepi lagi ;


aku tak tahu kenapa mesti rasa camni
sakit kat dalam 
maksud aku kat hati


aku tahu aku tak sepatutnya jadi macam itu
tapi aku tak boleh kawal hati aku
maybe aku salah
maybe aku yang melebihlebih
maybe aku yang nampak beria tak tentu hala
maybe semua sebab aku


pada dia
maafkan saya sebab macam itu
saya tak bermaksud nak susahkan awak
atau buat awak tak tentu arah
maybe lepas ini saya simpan saja rasa itu
dalam dalam dalam dalam hati saya


:') 


maafkan saya
sebab semua salah saya




p/s : aku cuma gadis biasa yang lahir sebagai orang biasa tapi kadangkadang teringin jadi luar biasa

0 orang mendoakan:

Duit Poket