CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, July 10, 2011

Incek Belog - saya sayang awak



incek belog...
awak ada untuk saya kan?
saya dah tak tau nak ngadu ngan sape lagi
malam ni kan saya rasa nak nangis sampai esok pagi
perasaan dalam hati saya ni membebankan saya

awak nak tau
saya suka sorang budak ni nama dia IMAN
saya sayang dia sangatsangat
tapi
kan saya selalu pesan dengan encik belog
suka orang tu cinta orang tu tak bermaksud memiliki dia
saya tau benda tu sebab saya sendiri yang cakap
saya sendiri pun  tak mau letak harapan yang tinggi pun

tapikan encik belog
kenapa saya rasa macam ada orang marah bila saya suka dia
bila saya mula rapat dengan dia
awak taukan encik belog
saya ni konon je nampak kasar nampak ganas tapi hakikatnya
saya tak macam itu pun
nak marah orang pun saya tak reti macam mana
kecuali orang tu benarbenar uji kesabaran saya

encik belog,
nanti kalau awak nampak IMAN
awak bagi tau dia
nur sayang IMAN tapi nur bukan ikat IMAN
IMAN berhak memilih dan membuat keputusan
nur tak mau dengar IMAN mengeluh macam itu lagi
tak mau apa nur rasa jadi beban pada IMAN
tapi
kalau nur tersalah menduga nur minta maaf
dan
tolong bagitau IMAN
nur sayang dia sangatsangat.

terima kasih incek belog
sudi dengar luahan hati saya
erm
boleh bagi saya tisu atas meja tu
pipi saya dah basah sangat ni

selamat malam incek belog
saya awak!
awak kawan saya yang baik....





2 orang mendoakan:

Bantal Bucuk 1986 said...

saya, suke mengikuti perkembangan mell.. kadang2 bila difikirkan kembali kita nie sama aje... cume masa yang menentukan hala tuju kehidupan kita, bnyakkan bersabar, cinta x semestinya memiliki sebaliknya doakan kabahagiaan dia.. ok =P

mellyana sara said...

:) thankd dear. cerita hidup kita mungkin ada samanya...cuma...ending setiap cerita mungkin beza. kan?

Duit Poket