CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, July 18, 2011

Kisah Pendek 11


Bila bosan
atau
tak tahu nak buat apa dalam kelas
saat mata memberat dengar lecture
aku melukis
dan ini hasilnya
oh~
ada nama dia juga dalam ni

hee!


aku memang suka lukis bunga. tak tahu kenapa. dan jenis nye mesti sama. cam kat atas ni.



ini untuk awak. teringat dialog Edward dekat Bella. :)



tadi dapat sms awak. cam berpusingpusing word ni. tu saya tulis. :) rerama tu comot kan? 



kita. :) nilah tulisan saya bila emosi elok. hee!



credit dekat kawan baik. :) dia marah sebab aku tak dok diam. ni snap terbaik die dapat amik. patut ada angin tetiup tapi tudung senget plak. nanti lah. pakai selendang, aku snap lain. :) 


saya sayang awak
hidup baikbaik ya IMAN
jaga kesihatan
saya jauh nak tengok kan awk

-seperti mana bulan dan matahari saling memerlukan, seperti itulah awak pada saya....-




0 orang mendoakan:

Duit Poket