CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, July 12, 2011

Hati Sepi KIta


lari lari kita di sisi hati sepi kita
lari berpimpinan mencari sinar cahaya yang dulu lama hilang

kau tarik tangan aku 
kau bilang usah takut kerna kau ada
kau akan teman aku 

di hujung dunia kelam 
ada garis 
terang bersuluh
kau bilang laju sikit sayang
sebelum hilang cahaya yang datang

aku pantaskan kayuhan kaki
tapi

cahaya seakan sedar kita mengejar
makin kita mendekat makin ia menjauh
aku penat aku letih
kau bilang
sabar sayang sedikit lagi

dan

tiba di hujung sana
cahaya hilang lelah yang berbisa

dan aku kamu 
kita terduduk
terpuruk lagi
dalam dunia kelam kita berdua

kau bilang
sayang, sabar ya
mungkin akan hadir cahaya baru nanti
sabar ya sayang
aku akan ada untuk temani kamu
jangan takut

kau dakap aku erat ketat
aku balas kemas
sekemas mungkin 

kerna aku tak perlu cahaya itu lagi
yang aku perlu itu cuma kamu
kamu...

0 orang mendoakan:

Duit Poket