CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, August 1, 2011

Hari Pertama Ramadhan




Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua
Aku mendoakan supaya Ramadhan kali ini memberi sejuta rahmat buat kalian

:')



Yang menarik tentang hari pertama puasa :

1. Hari ini 1 Ogos 2011 - Ulangtahun kelahiran Sang Pencinta. Jadi, aku nak ambil kesempatan ini mengucapkan selamat hari lahir kepada beliau. Semoga beliau tabah menjalani hidup ini. :) 

2. Ada test matematik. Dan seperti selalu - mensti stress. Aku study bagai nak rak, hafal formula serba serbi, lastlast masuk dewan, formula tertukar. Takyah orang bagi tau pun aku tau formula aku tertukar!

3. IMAN tak kejut sahur seperti dijanjikan. Hurm. Apa hukumnya ya bila sudah melafaz janji tapi tak ditepati. Takpelah awak. Saya tak mau tunggu dah. Cukuplah. :') Semoga Ramadhan kali ini membawa rahmat dan sejahtera ke atas awak. 

4. Semalam dapat sahur dengan ayahbonda. :') 

5. Hari ini hari pertama puasa dikelilingi bangsa lain. Happy dia lain macam. Heee!


harapharap puasa tahun ini dapat disempurnakan sebaik mungkin. 

:')

saya rindu arwah. hem. 



0 orang mendoakan:

Duit Poket