CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, August 14, 2011

Jumpa Chenta Hati




Assalamualaikum semua
:)

Aku dah selamat sampai di Kampar
semalam 13.08.11
Paksu aku dari Kajang sekeluarga datang berbuka di rumah
meriah sangat
family aku rapat sangat dengan family dia

Tapi
apa yang aku nak cerita pasal my beloved baby!

RIFA

Jumaat hari itu pukul 10 pagi rasanya
aku dengan adik gerak balik Rawang
dalam kepala aku dah merancang nak singgah taska
nak  jumpa tipah (RIFA)
rindu sangat dekat anak seorang itu
last aku jumpa dia umur dia 7 8 bulan rasanya
masa itu baru merangkak-rangkak
pegang botol susu pun tak reti

So jumaat itu petangnya dalam pukul 3 aku pun pergilah ke taska
adik aku 2 orang itu ke CC la cam selalu
sampai saja kat taska tipah dah tunggu kat pintu
elok aku nak pegang dia boleh bantai nangis meraung-raung
sedih aku~ T___T
tipah dah tak kenal mak dia dah...
aku punyalah usaha nak bagi dia ingat aku
macammacam aku buat tapi makin kuat dia melalak
lastlast aku tinggal tipah aku main dengan baby lain dulu

bila dah jam 4 petang itu tandanya waktu mandikan bebudak itu
aku terus amik tipah, bukak seluar baju dia terus bawak ke sinki
mandikan la!

:)

lepas itu baru dia nak dengan aku
air mandi saja kot boleh ingatkan dia dekat aku
hee!

So, ini gambor sebelum dan selepas aku mandikan tipah~
tengoklah
comel tau tipah ni

sekarang dia dah pandai pegang botol, pandai lari, pandai ketawa,  ada gigi 4 5 batang...
dah besar dah tipah...

" Nanti 2 3 bulan lagi ibu datang, bawak hadiah k! Masa itu tipah dah besar. :) "


* time ni aku nak riba dia, boleh plak dia nangis kuatkuat. =.= *


* mata dia yang selalu buat aku rindu! *


* Suruh tengok kamera sibuk tengok dinding. tipah..tipah.... *


* Botol susu kaler pink!  ;) sejiwa kan? *


* lepas ambil gambar ini, tipah senyum lebar. Comel sangat! *


* ini sebelum aku balik! ibu jumpa tipah 2 3 bulan lagi eh! *


Aku jaga dia dari umur dia 4 bulan lebih sampai masuk 10 bulan rasanya
sangat manja dengan aku
dulu, orang lain tidurkan dia tak mahu tapi kalau aku duduk sebelah dia
tepuktepuk sikit, lena dia tido sampai petang

:)





0 orang mendoakan:

Duit Poket