CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, August 30, 2011

Sebak



30 Ogos 2011
1.20 p.m




takbir raya bergema lagi
hari ini 1 syawal 1432 H
alhamdulillah
aku masih bisa menyambutnya 
bersama ayahbonda dan keluarga
ketupat rendang dan juadah
semua tersedia di atas meja
dan aku
di sini di ruang kamar sepi ini
seorang diri


sebak
itu hati aku rasa
di saat aku melihat insan lain bergembira 
dengan suami di sisi anak di pangku
tunangan yang setia menemani
teman istimewa yang beraya bersama
aku di sini
di kamar sepi ini seorang diri


kalau sajakan dia masih ada
meski aku antara yang bersuami dan punya anak


:')


mungkin


Ya Allah
terbit rindu ini bukan aku pinta
hadirnya sendiri Ya Allah
7 tahun lalu pada hari bermakna beginilah
dia pergi menyahut seruanMu


Hem.


Duhai hati
sudahsudahlah menangisi
kasihani dia
kasihani kamu juga wahai hati
sudah ya
doakan saja dia agar tenteram di sana
kamu begini hanya menambah laranya dia nanti
sudah ya wahai hati
kuat ya
tabah ya
cekal ya


Insya Allah, bertemu juga dia di sana nanti. Amin. 


0 orang mendoakan:

Duit Poket