CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, September 18, 2011

16 September 2011 | Manis



" Dulu aku nak kau, kau tak nak. "


Caks!

;)

Hari ini rasa nak bercerita dengan gambar. So, tengoklah kalau sudi.

* * * * * * * * * 

Ini antara yang jadi kenangan
untuk penghantarnya ;

Weh, aku simpan lagi tau. :) Tunggu aku pergi sana, nak tengok part aku plak. Heee! 








*ok. tulisan kau cantik.better dari aku.*


*2003 - bertahun sudah. ;)*



*Sorry. Senget. Cam yang hantar gak.*


*Waktu ini - ada sedikit krisis.*


*Tu nama dia. :) Wew. Lama dah terpahat di hati.*

31/08/02 - 31/08/11

Ok. Dia lelaki sebaya aku. Lelaki yang menarik dari segi perwatakan. Dia aku kenal since aku umur 15 hinggalah hari ini. Family aku kenal dia. So far, dia ok. :) So, weh...aku harap hubungan ini kekal ler sampai bebila eh. Kau sorang jelah faham perangai aku. Kau sorang jelah kenal baik buruk aku. Kau sorang je tau marah manja aku. :) Beb, aku sayang kau weh! 




Duit Poket