CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, November 24, 2011

Sahabat - #team4AM


Harga sebuah persahabatan.
For those know me since i was in my secondary school,
college and maybe in my STPM p period,
ya,
aku tak ramai kawan. 
Aku payah percaya seseorang untuk jadi kawan aku.
Sangat sebenarnya.
Sebab waktu zaman kecil aku, di saat aku perlu seseorang,
aku kene tikam belakang dengan kawan aku sendiri.
Sakit dia, sampai sekarang aku ingat
Masa aku kat kolej, housemate aku buat cerita pasal aku sampai aku kene ignore
dengan kawan-kawan serumah yang lain.
While im doing my STPM,
yang aku anggap macam adik aku mengata belakang aku dan takdir Tuhan
aku jumpa nota dia tulis tu.

Tapi,
ada 3 orang yang aku sayang.
Sayang sangat. 
Mereka yang aku tahu manusia ikhlas, jujur dan terima aku seadanya.
Mengata aku, aku tahu pasti ada.
Tapi bukan sesuatu yang menyakitkan hati aku.

=)

AriffMasrom,
adik aku. membesar sama-sama.
kongsi suka-duka sama-sama.
makan sama-sama.
main sama-sama.
and now, doing degree pun sama-sama.
well, aku pernah selamatkan dia dari xcident,
dan dia selamatkan aku dari mati lemas.
Sebab tu aku sayang dia. Kalau tak, maybe aku takde kat sini.
Abang, kakak love u so much!

AzharMustapa.
Well, lelaki ini aku kenal dekat blog.
First time, aku ingat mamat ni masuk air @ tiga suku.
Entry dia, ngarut-ngarut semua,.
Orang panggil dia Bangah. :)
Aku add dia di FB dan akhirnya kami bersahabat.
Dia rapat ngan aku. 
Well, kami ada lagu sendiri. tapi dia nyanyi. kalau aku nyanyi, ribut kang.
Azhar,mell sayang awak. You're my buddies. Hope ini sampai bebila ya.
Saya akan terus sokong karier awak sekalipun seluruh isi alam mengeji awak.
=)
friends forever.

AfiqahMarzukhi.
Ini, gadis pelik. Serius.
dia aku kenalwaktu ulang tahun ke24 aku.
dan hari ini tak sampai 3 bulan kawan.
kenapa aku percaya dia?
dia jujur. dia ikhlas. dan dia, seakan aku.
sikap kami ada persamaan.
dan dia XX adik aku. adik aku XY dia.
=)
Fie, sayang kau sampai mati. Terus dengan aku ya.


- Gambar berempat tak sempat ambil. so ini saja yang mampu. -

Ini twitter mereka, bolehlah follow kalau sudi ya.






p/s: nilai persahabatan pada aku, takkan mampu kau ganti dengan selautan emas, segunung permata. =) mahal pengertiannya.





4 orang mendoakan:

Azhar Mustapa said...

so sweet.. =)...thx mell..

LURZAN TAZA LIMAJ said...

best nye ada kawan2 yg rapat kan, saye xde :-(

Mellyana Sara said...

hey hey. ajat x mau sedih. nanti adalah tu. cuma berhati-hati dalam bersahabat. :) sebab ikhlas ni, kadang di mulut di hati tidak. :)

Mellyana Sara said...

xyah nak so sweets sangat azhar. hewhewhew! :P

Duit Poket