CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, January 19, 2012

Hajar Aswad



Assalamualaikum. :)

Selamat petang my silent readers,


Korang pernah dengar citer Hajar Aswad? Memula aku ingat ini cerita cinta. So takde ah rasa nak tengok sangat. Tapi adik aku kata cite ni best. Lagipun karya Azma. So aku pun tengok. Jadi di sini, dengan rendah hati, aku nak ajak korang tengok. Ni link dia







dan saat aku menaip entry ini
air mata turun bagai hujan


Kawan,
bonda itu manusia paling mulia
mengandungkan kita kemudian melahirkan
melahirkan itu bukanlah 1 proses yang mudah
berkorban nyawa bak kata orang
kemudian 
kita dibesarkan dengan penuh rasa cinta bonda
kita dijaga dirawat dibelai disayang
bonda tidak pernah jemu

Bonda suapkan kita makan
Bonda mandikan kita pakaikan kita pakaian
rambut kita bonda sisir
Bonda rawat kita saat kita sakit
Kita jatuh pada bonda kita mengadu
Kita sedih pada bonda tangis di hamburkan

=)

Bonda itu mulia pada mata Tuhan
:)

Jadi kenapa harus malu andai bonda kita tidak seperti bonda orang lain?


p/s : mama. i love you. :')





0 orang mendoakan:

Duit Poket