CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, January 7, 2012

Biar Saja



Biar saja aku
Biar saja aku begini di sini
Tak aku  pinta agar kau berlari
Aku biar saja kau
Biar saja kau di sini di sisi
Aku tak mahu terbang tinggi-tinggi
Aku cuma mahu hayunan kaki ini takkan terhenti
Dalam mencari
Pemilik rusuk kiri yang aku nanti

Aku tahu dalam-dalam hati kau masih ada cinta di hati
Tapi kau takut kau ditipu dikhianti sekali lagi
Sukar bila rasa percaya dalam diri mati

Semoga iman kau masih dihati
Masih mekar kian bersemi

Kalau kita berjodohan
Kita pasti berdekatan
Kita pasti akan bertautan
Tapi jika kau bukan untuk aku
Kau tetap sahabat aku 
Selamanya.


p/s : kembali berpuisi. aku semakin hilang identiti diri. 


2 orang mendoakan:

Afiq Ah said...

puisi temukan kamu dengan identiti nanti, pasti

Mellyana Sara said...

;)

Duit Poket