CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, January 8, 2012

IMAN





IMAN,
nama awak sama dengan dia.
tapi saya tau awak bukan dia
semoga awak kuat awak tabah.
terima kasih pernah hadir dan membahagiakan
terima kasih untuk lagu yang meruntun hati


IMAN,
semoga pembedahan awak berjalan lancar.
semoga semuanya dipermudahkan Tuhan.
Kalau sesuatu terjadi pada awak
Saya tahu saya takkan pernah tahu hal itu
Tak akan ada sesiapa yang akan beritahu saya


IMAN
saya sayang awak.
jaga diri.
ingat Tuhan.
dan selagi mampu ingat saya
harap awak tak kan berhenti 
buat lagu untuk saya


IMAN
saya sayangkan awak.
semoga usia awak panjang.


Amin.

4 orang mendoakan:

wannie said...

wow ! seriusly saye tersentuh dgn entry ni :)
amin !

Mellyana Sara said...

sama2 doakan ya. =)

♥ annafeez ♥ said...

amin...

Mellyana Sara said...

amin. ;)

Duit Poket