CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, January 27, 2012

jahat ke aku?









Jahat ke aku kalau aku terus tunggu dia?
Jahat ke aku kalau selalu tanya khabar bahagia dia?


Jahat ke aku?


Aku tak bermaksud ganggu hubungan mereka
Aku tak bermaksud buat perempuan tu tergugat
Aku cuma bertanya khabar dia
Tak ada niat lain


Janganlah tuduh aku begitu
Aku tahu rasanya kalau dirampas orang


Herm.




Tak apalah.
Lebih baik aku diam bila dia yang tegur aku dulu
Lebih baik aku diam bila dia ingin mengeluh rasa
Lebih baik aku diam bila dia cuma mahu bahu dipinjam sementara cuma


Aku tau aku tak kuat
Bila halnya berkisar tentang Iman.




[awak. saya rindu.]





2 orang mendoakan:

xHuJaNx said...

x jahat..tapi fikir lah secara waras..guna akal..jgn guna hati.. Ceewahh dap jew nsht owg.. Dr sdr pn bterabor.huhu3 (^^,)

Mellyana Sara said...

hurm. :)

Duit Poket