CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, January 2, 2012

Kek Batik ala Mellyana



Sekarang ni aku tengah cuti semester, 
bila cuti semester je,
mestilah bosankan takde benda nak buat.

Jadi aku buat la kek.
Nak tengok?






nampak tak? Muehehehehe! Ini kek batik ke4 aku buat kot  selama aku hidup and paling sempurna aku rasa. 

Bahan-bahan? Hehehehe! ni je.

* 4 senduk milo *
* 1 peket biskut merry kalau boleh jangan perasa koko *
* Susu pekat ikut suka ( kalau suka manis, banyak la. tak suka manis, sesudu je) *
* 1 ketul Buttercup *



Cara :

* Cairkan buttercup *
* bancuh milo dengan susu dan campur air sikit *
* patahkan biskut ikut suka korang nak rupa ape *
* campur milo dengan susu dalam periuk buttercup *
* dah sebati - campur biskut *
* pastu simpan peti sampai dia keras *


Pastu boleh makan! 
Ekceli, sukatan dia ikut koranglah.
Aku pun sukat ikut naluri.


So itu menu untuk hari ni
Selamat mencuba!


p/s : kalau jadi bak datang sikit. Nak rasa!

0 orang mendoakan:

Duit Poket