CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, June 12, 2012

Jumaat



tak pernah aku desak dia
tak pernah aku pasak dia
aku ikut kata dia
biar ia berlaku seperti mana
ia sepatutnya berlaku


Jumaat ini, 
Jumaat kelima aku kenal dia


Dan aku berdoa pada Tuhan
moga-moga Jumaat ini
bukan Jumaat terakhitr
buat kami berdua


Aku tak kata aku tak mampu hidup jika tak ada dia
sebab sebelum ini aku masih mampu berlari 
meski dia tak ada
cuma aku takut aku parah rindukan dia
itu saja


Aku tak harap apa
cuma aku harap dia faham aku
seperti aku mudah fahami dia


Aku ini perempuan yang terkadang waktu
Dipengaruhi emosi jiwa
Dan andai hal ini berlaku
Aku mohon dia mengerti




" Maafkan saya sebab putuskan panggilan tadi. Salah saya. "

1 orang mendoakan:

monologmalamhari said...

aku juga kadangkadang seperti ini .. tapi sayangnya dia tak mengerti.

Duit Poket