CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, June 9, 2012

Zine Pertama






Assalamualaikum.

:)

Senyum dulu. Di sini saya nak beritahu yang zine pertama saya sudah siap. Syukur, alhamdulillah. Di dalamnya ada mengandungi beberapa catatan, puisi dan cerpen terpilih. Saya menulis dengan hati melalui apa yang mata saya lihat. Jadi hasilnya adalah sebuah cerita kehidupan. 

Kenapa tajuknya LUKA? Ianya cuma akan kalian tahu setelah memiliki buku ini. Semoga apa yang telah saya lalui dan cuba kongsikan ini bakal terkesan di hati kalian semua.

Pada yang ingin dapatkan zine ini, harganya cuma RM10 termasuk pos. Tetapi, jika by hand oleh saya yang comel ini, cuma RM5


Sila pm nama penuh, no telefon dan alamat untuk saya postkan zine ini kepada kalian.


1. Facebook : https://www.facebook.com/amaliamasrom/
2. Twitter  : https://twitter.com/#!/AmaliaMasrom
3. Email : puteri_schizo@yahoo.com



Nama :
Alamat:
No. Telefon

No akaun: Nur Amalia binti Md Masrom 
                  CIMB Bank ( 0808-0078291-526 )


Sekian, terima kasih. 




8 orang mendoakan:

RaimiSyazwan said...

Salam..
Zine ni takde preview utk pratonton ke?

Anonymous said...

Tahniah. Moga bakal menyusul naskah lain lagi dari kamu.

Mellyana Sara said...

Raimi, preview akan menyusul nanti. :) hehehe!

Mellyana Sara said...

thanks epil. :)

Mawar Berduri said...

simpan satu untuk sab mell.

ohhnadiossa said...

ada lagi zine ni? nakkkk. :)

Mellyana Sara said...

ada! :)

ohhnadiossa said...

dah emel. minta check ya.
thanks. :)

Duit Poket