CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, July 28, 2015

Nota #1

Setiap hari aku melihat kelukaan terzahir di wajahmu. Kedip matamu yang kuyu. Senyumanmu yang lesu. Malah terkadang di setiap pertanyaanku, kau hanya diam membeku. Apa silap yang telah aku lakukan? Kau marah denganku? Atau sebenarnya kau sendiri sudah mulai bosan untuk terus hidup di sisi aku? 


Kau tahu, selalu bila malam aku tak pernah lupa untuk mendoakan kesejahteraanmu. Setiap kali sebelum tidur, ingatan hanya melayang mengingati kamu. 

Tapi aku sedar, kau tak begitu. Entah. Mungkin mainan perasaan atau naluri yang hanya galak meneka. 

Semoga hari-hari mendatang ada sirna buat kita. Rasa ini takkan layu buat kamu. Dari Tuhan, kau yang terindah untuk aku. Aku mengharap semoga Tuhan tak ambil kau daripada aku. Selamanya. 


0 orang mendoakan:

Duit Poket