CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, January 31, 2010

Dah Jumpa Hujung Laut~

kata mama kalau nak bercinta
biar dengan orang yang sayangkan kita
bukan cuma kita sayangkan dia

kata mama lagi
kalau die cinta kita lebih banyak dari kita
itu yang terbaik 

saya dah jumpa HUJUNG LAUT saya cari
dia selalu ada depan mata saya
tapi saya je yang selalu buat tak nampak
dulu saya ingat dia main-main
suka-suka kata sayang kata cinta
tapi 
terbukti dia bersungguh-sungguh

saya harap
ini perhentian laut yang terakhir saya
saya tak larat dah nak berlayar lagi
demi mencari HUJUNG LAUT saya
terasa penat dah

die cuma insan biasa
tapi dia adalah
"A man with a big heart"

~B...i love you without any doubt~


0 orang mendoakan:

Duit Poket