CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, February 3, 2010

kuat.tabah.tegar

aku rindu dia
aku rindu dia yang sudah tiada
cuma dia lelaki terbaik 
yang pernah aku temui sepanjang usia ku
menghormati ku selayaknya aku
menghargai ku setulus hatinya
menyayangi aku bukan berlandaskan nafsu
mencintai aku dengan rahmat dan kasih sayang
dari Illahi

5 tahun sudah berlalu
dan aku masih di sini
berdiri tidak seteguh dulu
setiap detik dan saat yang melewati
degupan jantungku seakan memainkan irama
menyebut namanya

ya Tuhan
berikan aku hidayah dariMu
kuatkan hati ku ya Allah
aku bukan si gadis tegar seperti
para syuhadaMu
titipkan aku kekuatan itu ya Allah
sesungguhnya aku hampir tewas
melewati liku hidup ini

ya Allah
keredhaan ku aku panjatkan padaMu
aku pasrah atas segala ujianMu
jadikanlah hatiku sekuat mungkin
agar aku bisa berlari lagi
|Tuhanku...aku hambaMu yang lemah memohon kekuatan dariMu|


0 orang mendoakan:

Duit Poket