CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, January 9, 2010

Kehilangan


"wajahmu seindah serinya pelangi nan indah
seharum mawar putih sedang berkembang
wajahmu mengapa sering terbayang dimataku
sehingga terbawa di dalam mimpiku"

dulu...dia pernah suruh aku dengar lagu ni
setiap kali radio mainkan lagu ni
mesti dia suruh aku dengar
kadang2 dia nanyikan aku lagu ni
kenapa?
sebab dia tau dia takkan lama lagi
leukimia yang dia hidapi dah di tahap kritikal

setiap kali aku dengar lagu ni
air mata aku pasti mengalir
kadang kala aku tertanya
kenapa harus ada lagu ni....

rindu dia? tipu kalau aku kata tidak...
cuma dia dah jadi kenangan...
dah hampir 5 tahun dia pergi
hadir dia selepas arwah Fitrie
harapan yang aku bawa bersama dia
dah berkubur bersama jasad dia

RIDHUAN...nama yang takkan aku lupa
lelaki yang pendiam
penyayang
romantik kadang kala
tapi Tuhan lebih sayangkan dia
semoga rohnya ditempatkan di kalangan orang-orang yang beriman

kepada yang kehilangan orang yang mereka sayang...kamu harus kuat...harus tabahkan hati...berdoalah moga dia ditempatkan di kalangan hamba-hambaNya yang soleh dan solehah...ada hikmah disebelik setiap yang berlaku itu.... 
 


0 orang mendoakan:

Duit Poket