CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, April 21, 2010

haramkah

Aku hanya ingin cinta yang halal
Di mata dunia juga akhirat
Biar aku sepi aku hampa aku basi
Tuhan sayang aku
Aku hanya ingin cinta yang halal
Dengan dia tentu atas ijinNya
Ketika cinta bertasbih
Tuhan beri aku cinta
Ku menanti cinta…

ini petikan lagu HARAMKAH yang melly goeslow nyanyi dalam cite ketika cinta bertasbih....gadis tertarik dengan baik ini...Biar aku sepi aku hampa aku basi Tuhan sayang aku ..... tertarik dengan kata-kata itu.Biar bagaimana keadaan kita...bagaimana rupa kita...atau siapapun kita di mata mereka semua...kita masih Tuhan sayang...

Ya Allah..agungnyaNya cintaMU...kadang kala aku alpa dalam menilainya.Aku lupa yang di saat aku kesedihan...aku keseorang...aku kesepian...Kau sentiasa ada temani ku....ampunkan aku Ya Allah....aku hambaMu yang lemah..selemah-lemahnya....saat ku mulai kejatuhan...saat ku kegagalan...aku mempersoalkan segalanya.sedangkan Kau...sentiasa menghulurkan tanganMu menanti aku meminta bantuan dariMU...ampunkan aku Ya Allah...kesedaran ku ini...moga ia berkekalan...aku sedar.....di dunia ini.....sekalipun semua manusia pergi...semua yang ku sayang membenci...Kau masih menyanyangi...Kau masih di sini...Kau akan sentiasa menemani...Bahagiaku di saat berada dalam lingkaran kasih sayangMU...terima kasih Ya Allah.....

0 orang mendoakan:

Duit Poket