CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, April 8, 2010

LeLaKi

buat mereka yang penah mencuri hati ini,mendiami hati ini,memiliki hati ini dan menakluki hati ini....ini untuk kalian...


lelaki,
maafkan aku kerna pernah melukai sekeping hatimu
maafkan aku kerana telah mengguris hati mu
maafkan aku kerana mempermainkan hatimu
aku hanya inginkan yang terbaik dalam hidup
dan kamu...BELUM TERBAIK untuk aku....

tharwan : awak yang pertama hadir dan awak juga yang pertama saya padam dari ingatan.

fitrie : selamanya cintamu mekar di hati

irwan : kedegilan awak mengecewakan saya dan saya terpaksa meninggalkan awak

riduan : abg...semoga rohmu dicucuri rahmat

izat : 3 tahun bersama pa...kenangan terindah takkan ma lupakan....tapi pa memilih dia..selamat berbhagia

yusof : maafkan saya kerna meninggalkan awak.saya tiada pilihan...

faiz : b...i terpaksa buat macam tue.perlu ke i berubah untuk jadi orang lain sebab u? never! end up..u cari gak pompuan cam i kan? =) semoga berbahagia...

si-mata-cantek : kamu lelaki terhebat  i penah jumpa.u lain.u weird sometimes pepelik.u wat i rasa hebat bila ngan u.tapi kita takde jodoh sebab i bukan yang terbaik untuk u even i noe ape dalam hati u...frend k? :)

halusinasi : dia yang terbaik untuk kamu. suka sangat~! selamanya kita tetap siblings!

mr.virgo : saya sayang awak.sayang sangat2.awak lain.awak polos..jujur...baik sangat...even awak pilih dia...saya sentiasa ada untuk awak...frend 4ever ya?

nizam : u r such a liar and i hates you~!

hubby : keduniaan dan akhirat seimbang dalam hidupmu.dan itu mengagumkan aku.semoga kamu berjaya kejar cita-citamu~!

mr.vampire : susah bila hati tercuit. =) saya akan lupakan perasaan tu.jangan risau tentang saya.saya  ok! ;]

.: hati tidak mudah untuk jatuh cinta cuma bila terjatuh cinta sukar untuk dikikis.harapan ku cuma satu...kehadiran lelaki yang seterusnya ini...itulah perhentian terakhirku :.













0 orang mendoakan:

Duit Poket