CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Monday, June 21, 2010

cinta hati saya


mari bercerita tentang dia

sudah sebulan kami bersama
hepi sangat
gadis harap die pun sama la kan
=)

incek hanz ni best.die leh layan kepala gadis.kadang-kadang gadis ni gedik tak kene tempat. kofkofkof~!!

dalam sebulan ni banyak benda salah gadis buat.warning dari dia pun berkali dah.tapi gadis degil.
tak mo dengar cakap orang kan.tapi dia sabar sangat gadis.dia cuma cakap...

"Hubby tak marah sayang tapi apa sayang buat tu hubby tak suka.jangan buat lagi ya."

sebab dia cakap cm tue la gadis teru insap.hee! tak mo wat benda-benda cam tu lagi! 

PROMISE!

untungkan gadis dapat dia.penyabar sangat! =)

kepada incek hubby :

Saya sayang awak sepenuh hati saya,Walaupun usia perkenalan kita baru menjangkau beberapa hari 
saya amat bahagia kenali awak. Cintai saya selamanya ya! Sebab awak PRINCE CHARMING saya dan saya CINDERELLA awak*walaupun*! 

*you are my everything*

*love his smiling~ make my heart dag dig dug!*

p/s : doakan kami kekal ke akhirnya ya! tq~!

0 orang mendoakan:

Duit Poket