CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, June 29, 2010

Mampukah Saya?

dindong!

selamat datang ke dunia impian anda!
di sini anda boleh mengimpikan apa sahaja
dan segalanya akan menjadi kenyataan!!!!!


ouch!

ada ke dunia macam nie eh?
kalau la ada takyah kita susah payah camnie
pejam mata bayangkan cinta cita-cita pasti tertunai


korang ada cita-cita? ada impian? meh le share sama2~

=)

1. KEJAYAAN



ini yang pertama. CGPA 4.00 atau 4 flat~
huhu! 
susahnye nak capai!
chaiyok ah mell~
adik ko boleh asal ko tak leh~
mak ayah sama kot!


2. KERJAYA



saya tak suka maths~
tapi saya suka ekonomi!
dan saya nak bekerja dengan benda berkaitan ni~
keje kat bank ke~ kat BANK NEGARA ke~ 
hee!


3. RUMAH



agak-agak korang
bape orang leh muat dalam umah nie?
hukhuk~
seyes nak umah camnie...
dah tua dapat pun takpe..
yang penting DAPAT!


4. KERETA 



ini kereta idaman saya!
7 series...
kenapa suka yang nie???
tah la~ sebab rasa tercabar untuk memiliki kot.

=)


5. KREDIT CARD


nampak?
hukhuk~ basic salary untuk kredit kad nie
RM15k~
chaiyok mell!


6. KEBAHAGIAAN



tinggi mana angananmu
jauh mana kamu terbang
dalam mana kamu selam
jangan lupa dari mana kamu datang

=)

cari keredhaan dia insya Allah kamu akan berjaya!

kata ayah~ doa di atas tikar sembahyang itu adalah doa yang cepat dimakbulkan olehNYA dan oleh itu jangan pernah melupakan DIA
  
=)

p/s : apa cecita korang eh???share ah skit. 





5 orang mendoakan:

PUPUT said...

sy suka matematik....suka giler....!!!!papepon..caiyok2 bg dpt 4 flat tau...^_^

impian cinta said...

baiklah~ 4 flat untuk ekonomi!!

macih puput comei! :)

♥ miss anna ♥ said...

saya tak suke ekonomi sebab pening ngn curve dia hehe tapi saya suka gila dengan maths :))
saya nak dapat keje tetap nak beli keta nak happykan family baru fikir hala kawin :)) takde itu itu saya tutup pintu dulu la hehe

Hapiz Rahman said...

insyaallah bole dapat.. aku juga ada impian!!!! harap boleh dicapai!

impian cinta said...

miss anna : =) semoga tercapai cita-citamu.

hapiz : chaiyookkk!!! :P

Duit Poket