CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, July 9, 2010

Baik Baik Sayang


Hanya satu pintaku untukmu dan hidupku
Baik baik sayang ada aku untukmu
Hanya satu pintaku di siang dan malammu
Baik baik sayang karna aku untukmu

Semua keinginan akan aku lakukan
Sekuat semampuku sayang
Karena bagiku kau kehormatanku
Dengarkan dengarkan aku


*******

kau yang terbaik
kau yang terhebat
kau yang teratas

sungguh ku cinta
sungguh ku rindu

5 tahun aku sendirian
hingga kau ku temui
mewarnai duniaku yang dulunya suram
menerangi duniaku yang dulunya kelam

semoga cinta ini ke akhirnya


yang benar,

cinderella mu!



*han cum hubby*


p/s : jiwang di pagi hari! :) really mishhh u! dok atas kapal elok2 ye~ jangan ngorat ikan duyung~ :)




glitter-graphics.com

1 orang mendoakan:

Gayahspears said...

wah.. bagus2.. cintailah si dia sebagaimana si dia mnyintai kita.. mell..egat pesan gayah k..hihi

Duit Poket