CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, July 25, 2010

Serius Saya Sedang Marah 2

Jawapan incek SYAHRUL :




erk.. sala ke paste? tanak org paste sila buat private blog.. adoi.. mmg tatau pon incek hanz tu hubby ko.. tak penah amek tau pon cik puan oi.. ade beze ke aku paste APE YG KO TULIS? bukan menokok tambah.. balak ko ade ke takde ke, dier tak boleh baca sendiri ke kat blog ko? adoi.. ade beze ke?
"lagi satu RESPECT skit incek hubby aku yang ada kat situ" <- hak hak yg ko dok blog pasal cinta hatimu tak kesampaian, itu kira respect ka? kalo org paste baru tak respek la.. ok ok itu semua hanya hiburan di cenel, sorila kalo tak dpt terima aku paste ape yg ko luahkan.. kalo da rasa mende tu private, keep it private la jgn dgn bangga blogging pastu menyirap.. tak gitu?


ni jawapan saya :


aku tau la tak salah~ tapi nape bila dia ada...pandai plak ko bercakap~ time die x de ko g ane? and apa tujuan ko wat cm tu? n lg 1...memang ko x menokok tambah tapi perbuatan ko tu~ dulu aku cakap elok2...slow talk ngan ko...aku dah kata aku tak suka apa ko buat...jangan buat cm tu...ko diam kejap....smlm ko nampak dia ada...ko buat lagi sekali....aku blog pasal cinta hati aku tak kesampaian...ikut suka aku la...ko buta sastera ke? aku tak kata aku hebat...tapi orang yang suka menulis...bukan 100% betul apa die tulis...kadang2 ada tambahan sebagai penyedap je~ lagi 1...bukan semua aku tulis pasal diri aku~ ko kenal aku pun tak...pandai plak ko kata cinta aku tak kesampaian la apa la... *sigh* 


aku tak pernah bangga dengan blog aku~ tapi ko yang buat aku jadi bangga~aku ingat blog cmni ko tak de keje la kan nak masuk baca. :) thanks ah sudi gak baca apa aku tulis~ tau apa aku tulis~ kira ko ambik berat gak ah pasal aku? err~ nampak cm perasan ke? see! ko yang wat aku perasan. 


aku tak pernah nak kuang ajar ngan ko~ aku sound sini sebab seyes aku letih nak ngadap dah~ jangan buat cm nie kat orang lain~ x elok weh! memang la x jadi kesalahan tapi the way ko buat ni~ aku menulis kat sini suka2 je...nama blog ni pun BILA AKU INGIN BERSUARA....aku just mohon kat ko~ hormati privasi org len.even blog ni memang la x privasi tapi rasa hormat tu harus ada. sorry ah bahasa aku kasar~ 


orang katakan~ dalam hidup jangan suka sangat jaga tepi kain orang~ kain sendiri tercarik itu yang harus dijaga. =) dah ah~ cakap pepanjang pun ko pening je. :) JANGAN ULANG LAGI PERBUATAN TU~! itu satu perbuatan yang mengaibkan. 

7 orang mendoakan:

hamzah ian said...

sabar2..

Mellyana Sara said...

saya dah cuba~ ... tapi tak boleh~ benda ni sangat lama saya simpan~

mira_nas said...

rileks dear..kengkadang mamat tu saje bagi awk panas..
pe kata tak payah la layan mamat tu..

penat kang dia diam le..

Post terbaru: Tidur pun jadi Masalah!

Mellyana Sara said...

hmmm~ try la~ sib bek bf kita kasik reda...

Zikri Husaini said...

cool...nasib baik ada bf yang coolkannya..

Saya Adalah 'Cik Putet' said...

hadoi~
name pon blog sendri..
tak slh kan nak tulis pasal diri kite..
bukan nye kite burukkan sesiape..
hurm sabar ye..biasala tu..
kdng2 bukan semua org suka dgn apew yg kite buat..
just jgn dilayan..nnt lg menjadi2 org tuh..
:)

Mellyana Sara said...

zikr : :)

Putput : itulah yang saya cuba sampaikan...urm~ salah ke sy nak bangga ngan blog sendiri? sy tak la pandai mana~ tapi semua dlm ni sy xplore sendiri...urm...biarlah kat die...asalkan die bahagiakan..

Duit Poket