CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, July 24, 2010

Serius Saya Sedang Marah

oi manusia!
ko tak perlu nak copy paste
apa aku tulis sini
pastu jaja kat orang lain
lantak aku la nak tulis apa
nak tuju kat sape
kat VAMPIRE ke 
kat INCEK HUBBY ke
ada aku kacau ko~

sekali dulu aku dah warning
ko buat lagi kan???
asal saja si VAMPIRE ada
ko mula buat perangai
sumpah dowh!

aku angin tahap gaban ngan ko~

sabar aku ada had
ko nak aku cakap bahasa apa lagi
ko jaja sana sini apa aku tulis
ingat aku takde maruah ke?????

walau yang aku tulis bukan mengaibkan
tapi yang kau cuba lakukan tu 
aku rasa diaibkan

skunk ko paham kan kenapa aku marah

INCEK SYAHRUL!

last warning!
sekali lagi aku nampak 
jangan salahkan aku kalau aku maki ko masa tu!

aku mungkin boleh lupakan apa ko  buat ni
tapi nak maafkan apa yang ko buat
mungkin tak~

bagi ko mungkin benda ni kecik
tapi bagi aku 
TAK SAMA SEKALI!!!

p/s : aku tulis nama ko SYAHRUL besar-besar bior ko nampak skit yang aku tak pernah suka apa ko buat~ memang ah aku leh ilek2 cam ko kata tapi sampai bila? kalau dah perangai kepochi cam tu~ sampai mati pun ko memang cam tu~ aku pernah try respect ko tapi tiap kali aku cuba kemeluatan aku bertambah~ aku x pernah kacau hidup ko~ sembang2 ngan ko leh kira ngan jari~ tu pun ko tak perasan kan yang aku tak suka kawan ngan ko~ lagi satu RESPECT skit incek hubby aku yang ada kat situ. apa ko buat tu leh mengakibatkan sesuatu yang tak baik antara aku ngan dia.tu pun ko tak leh pk kan? *sigh* aku rasa ko tau kot tu bf aku~! so pls la~ jangan semak2an hidup aku lagi! 





8 orang mendoakan:

syafiqa said...

peh...gila ah...
sound je direct..padan muka dia.
kepochi sungguh...hahaha

Mellyana Sara said...

saya dah warning dia~ dia tak paham2.dia penah kata~ ikut suka dia lah nak sebarkan semua tue~ so dis is my blog~ ikut suka saya gak la kan nak tulis apa.memang marah dah nie~ diakan rajin masuk blog saya~ so biar je INCEK SYAHRUL nie baca apa saya tulis.dia nak tulis pasal die gak kot~

mira_nas said...

mengada la si inche itu..
kasi ppanng saja..
bising apa..
tulis la sesuka hati di blog sendiri..hoho..
cool okiee..

Post terbaru: Tidur pun jadi Masalah!

Mellyana Sara said...

ikut hati memang nak pang~ pakai jauh je~ kalau dekat pijak pun boleh~ benci ah stalkers cmnie~

Cik Bucken said...

ni mmg gile berapi nih.. direct! terbaek!

Mellyana Sara said...

adeh~ ilang plak komen si syahrul nie~ xpe2~ wa jawab kat sini gak~ :) aku suka nie maki2 orang x reti bahasa cmnie~

cik buken : :)

Unknown said...

owh..mell da kawen...maaf,cik jari ingatkan mell masih 'cik'...erm, mmg bahaya org camtuh..

hope ur hubby memahami

Mellyana Sara said...

eh~ not yet my dear. :) tapi merancang itu ada. :)

Duit Poket