CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, July 16, 2010

Kamu!

sayang
saya tau saya tak setaraf kamu
sayang ibarat enggang
saya hanya pipit yang cuba terbang bersama
tapi sayang sudi terbang bersama saya


saya harap hubungan kita kekal ke akhirnya
walau diawalnya bermacam dugaan yang melanda kita
hingga ada kala saya terasa ingin mengakhirkan semua
tapi awak masih bersabar bersama saya
awak tak pernah marah saya walau berkali-kali
kesalahan sama saya ulang


awak lah jantung hati saya!


saya sayang awak tau~ jangan nenakal ye~ saya tunggu awak datang~ 


yang benar


cinderellamu!






*huby dan ape tah mesin belakang tue*


p/s : waktu saya tulis nie...die sedang tido~ sian die...keje smpi pagi~ dah la hari sebelum pn sama~ hope awak dapat cuti ye hari nie... :) 

2 orang mendoakan:

Anonymous said...

romantinyew!

Mellyana Sara said...

hikhik~ malu ai...

Duit Poket