CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, July 2, 2010

Kau Pemain Hati Yang Tegar


datang dengan janji manis
dengan rayuan indah
aku terpaku
aku terkesima
lalu huluran cinta ku sambut juga

menyulam kasih
berjanji setia
sehidup semati
itu kata kau wahai arjuna celaka

hari ini

terbukti kau penipu
kau bangsat
kau pemain hati
tega sekali kau lukai aku

hei keparat!
apa salah aku?
dosa apa dah aku lakukan?
ku tatang kau bagai minyak yang penuh
di belakang ku kau mencuba
bermain kayu tiga

mujur aku penggondam terulung
ke ceruk account facebook mu 
ku jejaki
nah!
terpampang di depan mata
madah hebat sama kau gunakan padaku
dasar pemain hati!

hei celaka!
kau takkan temui wanita
yang setia ke akhir hayatmu
sampai kau mampus!

sumpahan ini hantui hidupmu
sampai mati!

ingat tu!


p/s : maaf penggunaan bahasa yang tidak sepatutnya.hati mell amat parah saat ni.







glitter-graphics.com

0 orang mendoakan:

Duit Poket