CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, July 7, 2010

lantak ko la labu


berdendam?
elok ke?

macam kau hebat kau bagus
kesalahan orang kau pertikai
bila kesalahan kau yang ditegur
dendam kesuma kau simpan
sengal!

bukan kah di sekolah di ajar
ilmu sivik dan tatasusila

tunjukkan aku siapa yang sempurna
biar ku telek rambut ke tapak kaki

jangan gah jangan rasa hebat
sebab kau belum siapa-siapa
sekadar berkomplot sesama bangsa
yang hati keji lagi hina
sebab nak balas dendam pada dia
yang sebangsa dengan kau gak
kau rasa hebatkah?

hei
harta kekayaan kau tue
daki dunia la
tak bawak ke kubur
jangan takbur
jangan kedekut
tapi jangan pemurah hingga
membeli sebuah persahabatan

andai ditakdir kan kau kedana
ferrari merah dah takde
jalan kaki kau dari selatan ke utara

hei budak tua

dengar ni nasihat dari budak hingusan
buka mata buka minda lapangkan dada
bersahabatlah kerana ikhlas
bukan kerana dendam

bersahabat dengan dia kerana nak balas dendam 
pada si dia

tak elok oke

no no no!

ada akal,ada pemikiran yang elok,guna la sebaiknya,
jangan letak kat tapak kaki,
sebab tu la kau jadi macam tu!

=)


p/s : siapa makan cili dia rasa pedasnya. kan? =)





glitter-graphics.com

9 orang mendoakan:

aku_gayahspears said...

terbaik.. nak copy ley x..huhu

Camellia said...

boleh my dear,copy la. =)

♥xaturen♥ said...

kopi jantan..! opss.. sory nak sebuk.. je. leh?

Camellia said...

blh je. :P

Camellia said...
This comment has been removed by the author.
Cik Bucken said...

bertabah2..mcm caption gambar anda itu.."manusia sukar difahami" ^_^

Camellia said...

hee! manusia memang sukar untuk difahami. :)

aku_gayahspears said...

muah.. cayam cket.. maceh mell..

Camellia said...

ouch! cayam kamu gak cik bayam.hee!

Duit Poket