CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, July 18, 2010

Sepi Hati


ke mana perginya kegirangan lalu
sungguh aku rindu detik itu
segalanya telah hilang
ditelan peredaran masa
dan aku
terperosok di sudut dunia
sendirian di temani sepi

aku rindu berlari ke hujung dunia
ditemani belon-belon cinta
diiringi debuan kasih
bersama-sama angin kerinduan
bisakah aku tempuhi detik impian ini lagi

yang aku lewati saat ini
cuma
kesepian di rongga hati
tiada belonan cinta
debuan kasih
anginan rindu

aku sepi!



ku rindu masa lalu~



4 orang mendoakan:

mira_nas said...

kuatkan semangat..
hidup hanya sekali...
Enjoy life and overcome hardship..
no worry..
hanya bergantung padaNya
insyaAllah x susah hati =)

Mellyana Sara said...

thanks. :)

miZz_nizZ said...

keep smiles n let ur face become more beautiful.peace=)

Mellyana Sara said...

:) macih....i will...

Duit Poket