CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, August 22, 2010

aku

aku hanya seorang gadis

yang hidupnya kosong tiada seri
yang hidup hanya dengan sebuah harapan
bahawa di penghujung laut sana
akan ada sesuatu yang bahagia 
menanti hadir ku

luar tampak riang
dalam ku kusam kelam 
tiada seri tiada cahaya
hingga ada waktunya seringkali 
aku terfikir
selamanyakah aku di dunia gelap ini
selamanyakah segalanya seperti ini

perang dalaman semakin hebat
hingga saban waktu aku rasa tewas
tewas dengan perasaan aku sendiri

di waktu orang lain tertawa
aku menangis sendiri
di waktu orang lain ketawa
aku bersedih di sini
di waktu orang lain riang
aku....kosong....

sukarkah hidup sebagai aku? 

cuma Dia yang lebih mengetahui...


4 orang mendoakan:

Gayahspears said...

aku pon..
aku tak punyai sape2 hanya mempunyai ibu, tak punyai ayah... :(

Mellyana Sara said...

:')

Arisa Mihashi said...

erk.kenapa nangis?bangkit la segera..

Anonymous said...

SYUKUR...
Selagi kt bersyukur dan hargai dengan segala kurniaannya...
Kt akan rs kt insan paling bertuah d beri kesempatan untuk bernafas d bumi Allah ini....

*kalau ikut kan... sy dah x berbapa... x beribu.... x ber isteri... x ber anak... abg2 dah kawin... dgn keluarga masing3... pergerakan terbatas... semuanya terbatas....

Sukarkah hidup sebagai aku???

Alhamdulillah... Syukur d atas segala kurniaanya... :)

- Sang Pencinta

Duit Poket