CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, August 15, 2010

Baik Baik Sayang

awak
masa saya update sini
awak dah tido
mujur awak nak tido
saya tak sanggup tengok awak sakit
serius saya tak sanggup awak


urm


awak selalu tanya saya soklan
yang saya tak mampu jawab


saya tak pandai nak redakan hati awak
saya tak reti awak


tapi saya cuba ya


awak
Tuhan timpakan awak kesakitan
yang tak semua orang lalui
Tuhan uji awak dengan keperitan
yang tak semua orang  pernah rasai
Tuhan duga hati awak
Tuhan duga jiwa awak
semua sebab Tuhan sayangkan awak
Tuhan tak pernah lupakan awak


awak jaga diri baik-baik ya
makan ubat selalu
jangan pernah miss
saya tau awak jemu
tapi itukan usaha


saya jauh untuk jagakan awak temani awak


saya berdoa pada Tuhan
semoga DIA berikan awak kekuatan
semoga DIA berikan awak ketabahan
menjalani dugaan dariNYA


awak ingat ya


Tuhan sayangkan awak...
saya pun sayangkan awak..
janji dengan saya...
jaga diri baik-baik....




hanya 1 pintaku
untukmu dan hidupmu
baik baik sayang
ada aku untukmu

hanya 1 pintaku
di siang dan malam mu
baik baik sayang
karna aku untukmu

semua keinginan
akan aku lakukan
sekuat semampuku sayang

=)

3 orang mendoakan:

Syifa Alshah (wutwut) said...

halamak jiwang dong !
bila lah bole jiwang balik .

Mellyana Sara said...

hee..try la~ mesti best! :P

Anonymous said...

hi mell, wish dah lalui apa yg mell cuba sampaikan... just sentiasa ada disisinya sudah cukup utk memberi kekuatan padanya

Duit Poket