CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, August 15, 2010

Bila Aku Bersuara Lantang *maaf*

dari sudut pandangan mata seorang gadis...




telah ku temui banyak cinta
cinta nafsu
cinta harta
cinta darjat
cinta ikhlas
cinta buta
cinta mati
cinta cinta cinta


:)


telah ku kecewakan banyak hati


hati hitam
hati beku
hati busuk
hati keras
hati mati
hati hati hati


kini ku temui cinta yang abadi


cinta ILLAHI


=)


hampir 23 tahun usiaku
hampir 10 tahun aku kenali manusia
belum pernah ku temui manusia yang hidup tanpa cinta


dibesarkan di kota metropolitan
urban life kata omputih
macam-macam ragam aku dah jumpa


seawal usia 15 tahun
KLCC aku dah jejaki

LOT 10 aku dah panjat
MID VALLEY aku dah jelajah


pelbagai ragam pelbagai jenis
tambahan aku ibarat pemerhati
memang menjadi hobi aku perhatikan orang


oh ho~
kegemaranku berjalan seorang diri
ramai-ramai terasa sesak


akan ku duduk di mana-mana
sambil makan M&M
aku perhatikan setiap manusia yang lalu di depan mata
perhatikan pakaian mereka


aku bukanlah baik sangat
tapi ini yang aku lihat


berbaju ketat, berselendang jarang, berjeans sendat...
kenapa bertudung ya? apa yang cuba dilindungi?


:)


cuma mereka yang tahu...kan?


kalau yang bercinta
peluk macam sang kekasih nak terbang jauh


:)


takpelah
asalkan bahagia kan?


opst~ panjang sudah membebel....


selamat berbuka ya semua!
makan elok2...


mwahx!

3 orang mendoakan:

Gayahspears said...

wah.. suke lah baca n3 mell.. camat berbuka pose k...
suarakan apa yg mell nak luahakan.. kta ley kongsi bersame k..

Mellyana Sara said...

hahaha.ni ah penangan ulang alik kl tetiap hari~ mata ni di sogok pemandangan cm tu hari2.hee! esok nak bwak camera~ leh aku snap gambor pulak.hee!

Syifa Alshah (wutwut) said...

arghh lupe nak komen ape .
sbb terdengar lagu raye !
warghh !

Duit Poket