CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Tuesday, August 17, 2010

Hadiah Ulangtahun

hai semua!


hmmm....


korang...mell nak tanya sikit boleh kan?


bila tiba ulangtahun kelahiran korangkan pernah tak korang
teringin sangat nak sesuatu sebagai hadiah


mell sedang rasakan perasaaan tu
ulangtahun mell dah dekat
and mell ada hadiah yang mell teringin sangat nak


tetiap tahun mell dapat hadiah
last year my dad bagi kereta
my mum bagi rantai
last2 year dapat handphone
and macam-macam hadiah lain


tapikan tahun ni mell nak hadiah ni


senaskah al-quran dengan sepasang telekung....




sapa nak bagi kat mell?


=')

6 orang mendoakan:

Hamzah Ian said...

wa... bagussss..

니나 Nina Awis said...

bagusnyer mell!! tapi nina tak bole kasi adiah ni kat mell sebab nina tak keje lagi tapi nina bole kasi kad buatan tangan tuk mell....nak???

Hamzah Ian said...

bukan tadi ade buang bayi??? mane?

Black_roses92 said...

alhamdulillah.. pe kate time kwen t jdkn brg antaran.. ;D

Camellia said...

hamzah : tu draft~ x siap lagi tp terpublish~ terpaksa remove...nanti memang nak wat n3 tentang tu. :)

Camellia said...

black roses : kawen harus la...ni nak utk hadiah beday... =)

Duit Poket