CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, August 12, 2010

kadang kala

kadang kala
aku rasa aku bukan yang terbaik
aku masih ketinggalan
jauh di belakang dia
dia belakang mereka
di terakhir sekali


sedaya upaya aku cuba
usir rasa jahat di hati
Ya Tuhan
sungguh aku benci rasa ini
sungguh!


kenapa manusia harus punyai rasa cemburu?


sampai saat ini sendiri aku tertanya
kenapa harus cemburu?
aku benci itu!
benci!


aku cuma ingin punya rasa 
sedih,gembira,suka,duka
dan bukan rasa yang sering dihasut syaitan ini


:'(


kadang kala aku rasa aku ini tamak
aku cuma mahu dipunya aku
bukan dikongsi sama rata
adil dan saksama


aku mahu aku miliki sorang
bukan aku,dia dan mereka


aku tau itu teruk itu tak elok
tapi ada aku peduli?


hmmm~


kenapa tiba-tiba emo ni~
haip!


mell...senyum selalu...mell budak baikkan? jangan ikut rasa hati...senyum selalu...


teringat pesan ayah,


manusia itu tidak diuji diluar kemampuannya dan andai di uji itu tanda Allah masih sayangkan kamu!



*gambar hiasan je~ tapi cam kene kan ngan entri...*

abaikan~ 

=)


2 orang mendoakan:

Kimie Hashim said...

rendah diri nampak kak.. :) ngee..

Mellyana Sara said...

hee! =)

Duit Poket