CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, August 12, 2010

Ketika Cinta Bertasbih


Bertuturlah cinta mengucap satu nama
Seindah goresan sabda-Mu dalam kitab ku
Cinta yang bertasbih mengutus hati ini
Ku sandarkan hidup dan matiku pada-Mu
Bisikkan doaku dalam butiran tasbih
Ku panjatkan pintaku pada Maha Cinta
Sudah diubun-ubun cinta mengusik rasa
Tak bisa ku paksa walau hatiku menjerit
Ketika cinta bertasbih nadiku berdenyut merdu
Kembang kempis dadaku merangkai butir cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur pada-Mu atas segala cinta
Garis tangan tergambar tak bisa aku menentang
Sujud syukur padamu
Atas segala cinta....cinta...


Ya Allah
hanya Kau yang fahami apa isi hatiku
hanya Kau yang mengerti apa yang ku pendam
hanya Kau yang tahu apa yang aku lalui

Berikan aku ketabahan dan kekuatan
meniti hari-hari mendatang
sesungguhnya aku hanyalah hambaMU yang lemah
tiada mampu bertahan tanpa 
cinta dan kasih sayangMU

bantu aku Ya Allah
semoga aku mampu menjadi
seorang wanita yang tabah hatinya

amin...


Duit Poket