CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Sunday, August 15, 2010

Kau Sahabatku

aku bukan jenis manusia yang
pemarah
pendendam
pembenci
bukan
itu semua bukan aku


aku seorang yang easy going
kamu boleh bercerita apa saja
aku pasti mendengar
pasti tumpuanku 100% waktu itu


dan jika waktu itu kamu ingin menangis
akan ku pinjami bahuku buatmu
jika kamu ingin menjerit
akan ku lontarkan suaraku seiring suaramu
jika kamu ingin ketawa
aku bisa ketawa bersama kamu


tapi


jangan lakukan begini
apa salahku
apa kesilapanku padamu
hingga kau pinggirin aku begini?


belum pernah aku meninggi suara pada kamu
sebaliknya kamu seringkali memarahiku
belum pernah aku berkasar denganmu
tapi kamu sering berkelakukan seperti itu


kenapa?


katamu aku sahabatmu yang satu
aku yang pertama antara beribu
tapi kenapa akhirnya
aku kau tinggalkan dari mencari peneman baru


bagiku


persahabatan itu sampai ke mati


takpe
doaku agar kau bahagia dengan dia
moga dia mampu menjadi sehebat aku


:)

0 orang mendoakan:

Duit Poket