CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, August 5, 2010


saya rindu awak

saya tau awak dalam kesakitan
kuatkan semangat ya awak
saya sangat berharap saya di sisi awak
tapi saya tak mampu awak
cuma selautan doa saya titipkan buat awak

saya tunggu awak di sini
di tempat kita bertemu 

lekas-lekas sembuh ya awak...

saya rindu nak dengar suara awak..

:'(



biar pun hari berganti hari dirimu tetap ku nanti
sayangku pimpinkan tanganku
menuju mahligai bahagia
kita bersama nikmati kisah cinta
hidup bagaikan di syurga
oh kasih..


8 orang mendoakan:

Gayahspears said...

adesss... cedey toi :( mell nih..gayah tibe2 jd sebak :-s

Mellyana Sara said...

pinjam bahu yank~ :'(

Kimie Hashim said...

kak mell, kimie ada buat pasal entri lagu apit ni, akak tengok kat sini..Luahan Hati

bila kita rindu seseorang,kita kena luah je kat dia kak,walaupun dia xnak terima ke apa..tapi kimie dah serik main cinta..jom buat kelakar nak tak kak?? akak follow link ni,Apa yang paling anda takut walaupun xpat pinjam bahu kimie kat akak,kimie hiburkan dgn lawak..hehe..

♥ nana i am ♥ said...

b strong girl.
doakan semoga die cepat sihat :')

♥ nana i am ♥ said...

ermm mell die sakit ape ekk?
im sorry to hear that dear..

Mellyana Sara said...
This comment has been removed by the author.
Mellyana Sara said...

kimie..thanks dik..lagu tu...buat akak igt kat die..tgk kamu kat FB td..terus post lagu tu kat sini..

Gayahspears said...

mell.. nah bahu... jgn jth hingus mell suda..hihihi

Duit Poket