CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, August 6, 2010

karena cinta

kadang kala dalam hidup kita harus melakukan pengorbanan
pengorbanan dari sudut masa,wang ringgit dan tenaga


tapi macam mana dengan cinta?


hey!


orang kata kan
mencintai tidak bermaksud kamu memiliki
lalu melepaskan yang dicintai itu pergi
itulah pengorbanan terhebat dalam hidup


aku dewasa dalam cinta
aku menua dalam cinta
aku matang dalam cinta


=)


aku sang pencinta?
katakanlah apa saja
aku tak kisah
sungguh tidak
sebab bagi aku manusia tidak akan
pernah mampu lari dari cinta


katakan saja hatimu kaku
katakan saja hati sekeras batu
katakan saja hatimu itu tiada rasa
tapi
sekali terpalit rasa cinta
sampai mati kamu pasti terkenang


=)


ceh~


apa je la aku dok melalut ni


aku bingung sebenarnya
selama hampir 23 tahun hidup
sudah terlalu banyak cinta
sangat banyak
yang telah aku temui


di saat aku mulai merasa dia yang aku cari
aku terlihat sesuatu yang aku sedar
suatu saat akan mengecewakan aku
lalu aku tinggalkan


pernah dengar tak
mr.right is not always right
prince charming is not always charming


=)


itu pendapat peribadi aku
tiada manusia yang sempurna
aku sendiri tak sempurna


tapi dengan ketidaksempurnaan ini
aku suffer mencari cinta
ya aku tahu cinta itu indah


semua mengatakan begitu pada aku
kejar cita-cita kamu
cinta kemudian datang


kalau ia datang...kalau tidak?
berserah pada takdir..
itu jawapan ringkas dari mereka yang memandang bukan seperti aku


=)


takpe....
esok2 aku sambung celoteh lagi ya


layan la lagu ni..
aku tuju kat mereka yang selalu mengatakan padaku
tunggu saja...sampai masa cinta pasti hadir...






0 orang mendoakan:

Duit Poket