CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, September 15, 2010

Hampir Setahun Sudah

ehem ehem~


hari ni saya rasa seperti ingin memberikan sesuatu pada kalian


;)


boleh kan?


saya nak ucapkan jutaan terima kasih pada semua
pada yang meminjamkan jiwa kalian 
pada yang meminjamkan mata kalian
pada yang meminjamkan bahu kalian
pada yang memahami dan cuba fahami
situasi dan keadaan saya


terima kasih saya ucapkan


dulu di awal blog ini dicipta
saya hanya seorang budak umur 22 tahun
yang punya masalah jiwa dan tekanan
yang terasa seperti memerlukan ruang
untuk dia melontarkan segala rasa jiwa
dan akhirnya dia berjumpa dengan ruangan ini
akhirnya makin hari dia makin menyayangi ruangan ini


tapi dulu saya tak pernah terfikir untuk memajukan blog saya
sekadar suka-suka
menulis mengisi kesegangan masa yang ada
sekadar meluahkan apa yang terasa


pernah suatu masa dulu
saya meminta pandangan seorang insan
memberikan pandangan dan pendapat tentang apa saya tulis
saya akan ingat ayat ni sampai mati


"tulis sesuatu yang memberi semangat pada insan lain
jangan hanya tulis yang kosong-kosong
blog kamu ini seperti tak ada apa."


saya hanya senyum
mungkin benar apa yang dia kata
tapi maaf la 
saya bukan manusia lalang
blog ini blog tentang hidup tentang hati dan perasaan
kalau tak suka luas tapak tangan saya silakan kamu pergi


:)


sejak dibangunkan
saya terima banyak pujian dan krtikan
terima kasih saya ucapkan
jutaan terima kasih


saya tahu ada yang suka dengan apa saya tulis
ada yang minta saya terus menulis
tapi tak kurang yang meluat yang menyampah


;)


ikut anda la kawan-kawan
saya akan terus menulis, menulis dan menulis
selama mana diizinkan Tuhan
selama mana dia memberi saya ilham


:)


jadi
jutaan terima kasih kalian


pada yang follow blog ini
jutaan terima kasih juga
saya tak sangkat boleh menjangkau hingga 500++
blog ini bukan blog informasi seperti lain-lain
juga bukan blog isu semasa
sekadar picisan di antara blog-blog yang ada


;)


jutaan terima kasih juga untuk kalian


semoga persahabatan ini berkekalan hendaknya ya...

Duit Poket