CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, September 3, 2010

Kawan

kawan dalam dunia ni ada macam-macam perangai
ada yang berkawan demi kepentingan sendiri
ada yang berkawan dengan ikhlas
ada macam-macam jenis


tapi hari ni
aku rasa putus asa
rasa macam tak diperlukan lagi
rasa kosong
rasa.....


hmmm


aku boleh pinjamkan
bahu dan telinga ni untuk mereka
tapi bila waktu aku perlukan mereka
semua tiada


kan aku dah kata dulu
tak semua mahu dengar apa kita rasa
tak semua mahu paham jiwa kita
hanya kita yang mampu fahami mereka
tapi bukan mereka


sudahlah


aku dah bosan dengan kerenah kalian
jika aku menyepi jangan tanya kenapa
tapi tanya diri sendiri


aku tahu aku cuma ibarat sebutir pasir di pantai
sukar dilihat apa lagi dirasai


tapi


aku juga mampu jadi seperti pelangi
yang akan datang dan pergi
sesuka hati


:)


mama kata


takde kawan kita tak mati pun!

5 orang mendoakan:

diana said...

jangan letak kan
ape2 harapan pada seorang yang hanye
bernama "kawan"

Khumaera Ismail said...

npe sedih2 nie.. =)
kwn belog kn ada? smile always ya dear..

Camellia said...

diana : urm~ tahlah~ ni bukan yang pertama...tapi maybe ni yang terakhir.sungguh mell rasa give up ngan orang2 camni~

Camellia said...

KI : urm~ hopefully blogger frends x camni kan...

Khumaera Ismail said...

cam :: cr aje kwn lain..ramai lg kt dunia nie..dont lost hope.. ;)

Duit Poket