CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, September 1, 2010

Surat Untuk Sahabat

ada waktu tak perlu semua itu
dikhabarkan pada seisi dunia
tidak perlu dihebahkan semuanya
ada yang perlu disimpan
diperam hingga kita sendiri lupa
apa rahsia yang cuba kita simpan itu


manusia tidak mudah mengenali kita
kita juga sama
sering kita menilai seseorang
lewat pertemuan pertama kita
lalu tafsiran dibuat
"oh, dia nie tak leh blah ah!"


jangan dinilai seseorang itu 
guna akal semata
akal yang menilai juga kadang tersalah
gunalah mata hati kamu
pasti berhasil


aku ini cuma seorang gadis
gadis biasa-biasa saja
tidak punya apa yang istimewa
tapi aku ini ada hati seperti kamu
ada jiwa ada rasa tau marah tau benci
apa lagi cemburu juga sayang


jika aku marah tanya aku kenapa
jika aku sedih cuba selaminya
jangan terus dihukum aku
sakit tau!


maafkan aku kerana tidak menjelaskan pada kamu
aku tidak tahu bagaimana caranya
kalau kamu baca nukilan ini
aku harap kamu akan mengerti


aku bukan jenis yang suka marah tanpa sebab
itu bukan aku


pasti ada sesuatu yang kamu telah lakukan
yang mengusik hati kecilku
tapi jangan bimbang 
kesalahan itu telah lama aku maafkan




yang benar,
ratu bulan

2 orang mendoakan:

Gayahspears said...

terbaik surat nih mell...
harap sahabat kamoo itu baca :)

Mellyana Sara said...

harapnya begitu la yank. :)

Duit Poket