CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Saturday, October 16, 2010

Lagu Kita


sayang tadi saya jalan-jalan kat youtube
dan saya terjumpa 1 video

lirik dia..melodi dia....
seperti kita

saya tau lagu ni sedih
tapi

....

dengar eh sayang...

Takkan Pisah - Eren Kangen Band


Sayang aku ingin berbicara kepadamu
Tentang apa yang tengah aku rasakan


Ada apa ada apa katakanlah semuanya
Ku ‘kan dengarkan duhai cintaku



Bila nanti orang tuamu tak meridhoi dengan
Apa yang ku rasakan padamu



Semua orang tua ingin yang terbaik untuk anaknya
Begitu pun orang tuaku



Kau takkan tinggalkanku
Takkan pernah sayangku
Janjimu janjiku untukmu


Takkan ada yang pisahkan kita
Sekali pun kau telah tiada
Akan ku pastikan
Ku kan memeluk menciummu di surga


Jangan kau pergi tinggalkan aku
Bawa aku ke mana kau mau
Janji ku padamu
Jiwa dan ragaku mati pun ku mau



p/s : saya sayang awak...sepenuh hati saya....saya cintakan awak...luhur dari hati saya...setiap degup jantung saya...di situ juga ada rindu buat awak...



1 orang mendoakan:

Ermizi Muhamad said...

ehem!
sedang mendengar lagu ini ..

tapi tak pernh dengar pon sebelom nie..
heheh

best lirik lagu nie ..


jom singgh my blog . jgn lupa koment sekali tau!

kerdildesa.blogspot.com

Duit Poket