CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, October 14, 2010

3 Bulan

sayang
dah 3 bulan


;)


3 bulan yang takkan saya lupakan
dan 13.10.10 ini pun takkan saya lupakan
awak tau kenapa kan?


awak
saya harap yang kita bukan akan bersama
untuk 3 tahun atau 13 tahun mendatang
tapi selagi kita berdua masih bernafas
saya sayang awak lebih dari yang awak tahu


awak lelaki terhebat bagi saya
betul awak
tak tipu


;)


awak jaga diri ya sayang
saya cuma minta tu je dari awak
sebab saya tak mampu nak buat untuk awak


saya tunggu awak ya...



saya mohon pada Tuhan agar jodoh kita panjang
amin

2 orang mendoakan:

♥ miss anna ♥ said...

best!!!terasa touching pulak bila baca..rasa feeling yang sama mcm mel :D

mellyana sara said...

thanks anna. ;) really appreciated all ur comments. ;)

Duit Poket