CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Wednesday, October 13, 2010

Tergamak Awak

*ini ruang saya dan terpulang pada saya mahu kata apa.kalau ada yang tak suka...sila pergi.*

saya sedar yang saya tak cantik
saya hodoh saya jelek
saya tak pandai tak cerdik
bangang lagi bebal
saya tahu saya tak pernah jadi
seperti yang awak mahu
saya tak macam mereka semua
saya lembab 


dan saya juga tahu
yang dah dua tahun saya tak pernah
tunjuk seorang lelaki pun depan awak
saya tak pernah tayang sesiapa pun
dan perkenalkan yang dialah teman lelaki saya


tapi itu tak bermakna saya kemaruk 
saya gatal saya miang
hingga saya nakkan suami orang
kenapa hingga ke situ yang awaki fikir?
hina sangat ke saya ni hah?
teruk sangat ke saya ni????


awak kene ingat ni
saya jadi macam ni semua sebab awak
awak yang pandai-pandai atur hidup saya dulu
awak yang tunjuk jalan mana harus saya ikut
tapi bila saya jumpa yang hujung sana jalan mati
awak salahkan saya awak marah saya
awak hukum saya tanpa sebab


sekarang benda sama jadi pada yang saya sayang
andai sesuatu terjadi pada dia saya takkan maafkan awak!


sampai kan hati awak kata saya macam tu
saya seharian mentelaah mengadap buku
sakit saya penat saya semua saya telan sendiri
saya bukan jenis manusia nak mengadu domba segala


saya kecewa dengan apa yang tuturkan
amat kecewa


saya rasa yang....rasa hormat saya pada awak...
dah berkurang...




maafkan saya 
saya dah cuba semai rasa sayang tu
tapi awak selalu musnahkan


maafkan saya.


*ditaip dengan juraian air mata dan rasa kecewa yang tak mampu diucapkan.maafkan saya.ini masalah saya.jika tak suka...sila pergi dan jaga baca.*



Duit Poket