CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Friday, October 29, 2010

Tinggal Kenangan


dalam hidup tak semua kita nak kita dapatkan?



bagaimana ya saya nak melupakan awak
makin saya nak lupa makin kuat ingatan pada awak
susahnya saya rasa
hari-hari saya bersama awak
tiba-tiba dah takde semua tu
tapi takpe
saya akan cuba

"saya di sini, masih di sini, akan selalu menanti..."

ayat tu dah tinggal kenangan....


4 orang mendoakan:

fyziviruss said...

aggap kisah 2 buku yang dah abis baca n beli buku baru.

fyziviruss said...

jgn lupa doa kn dia n maaf kn dia.2 jer mampu d buat.

Cik Moon said...

huhu... sama laa... saya yg tinggalkan dia.. tapi saya sendiri xleh lupakan dia.. rasa nak je ckp... pujuk laaaaa saya balik.. huwaaaaaa... :-(

Aleeya Maisara said...

;)

saya nak simpan buku tu elok2...sebab buku tu special bagi saya..sangat special...dan saya je tau kenapa.

c.moon : cakaplah...nanti terlambat apa pun tak guna...

Duit Poket