CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Followers

Duit Beli Galaxy Note

Love Story

Daisypath Anniversary tickers


Thursday, October 28, 2010

Hati Saya

memula nak ucap syukur pada Allah sebab aku masih bernafas hingga hari ni. Alhamdulillah. =)


hmm....hari-hari yang lepas adalah yang paling sukar aku lalui. perit sangat. menangis usah dikira la. aku kan si cengeng. :)


tapi alhamdulillah, semalam aku dah mampu recover hati aku balik dalam 20%. aku tahu, Tuhan masih bersama aku dan dia masih sayangkan aku sebab tu semua ni terjadi.


pada kawan-kawan yang banyak tolong melegakan hati aku, jutaan terima kasih. pada Mia thanks sangat sayang sebab pinjamkan bahu untuk saya, telinga untuk saya dan jiwa awak seketika buat saya. Tuhan je mampu balas semua ni.


=) saya rasa, family sudah cukup untuk saya teruskan hidup saya. semoga Tuhan memberkati saya dan keluarga serta seluruh sahabat saya.


Mell sayang kalian semua.

0 orang mendoakan:

Duit Poket